SK-AAL logo

SK-AAL

Fakta om medlemmer

Pendlerklubben har pr. maj 2019 ca. 250 medlemmer. Vi består af medlemmer med forskelligt rejsemønster og dermed forskellige behov. Du kan se medlemstyperne nedenstående.

Medlemstype
Pendler
Du er bosat modsat din primære arbejdsplads og flyver i princippet hver dag. Eksempelvis har en pendler måske et SAS unlimited Travelpass, eller kan være flyvende med Norwegian i samme antal flyvninger. Hvis du fx flyver ud mandag og hjem torsdag/fredag, så du kun flyver to gange om ugen, er du også pendler.
Ofte flyvende
Du flyver tit og regelmæssigt og mere end 50 one-way forretningsrejser om året. Du kan have din primære arbejdsplads i samme landsdel som den private adresse.
Lejlighedsvis flyvende
Du har ikke forretningsrejser med fly så tit og ikke regelmæssigt. Du har tidligere været pendler eller "ofte flyvende". Du har typisk enten skiftet job, så du ikke flyver forretningsmæssigt mere, eller du kan være gået på pension.
Associeret medlem
Du har ikke som sådan været flypendler arbejdsmæssigt, men er eller har været tilknyttet flybranchen, f.eks. i flyselskaberne eller lufthavne.

Foreningens medlemmer fordeler sig som vist:

Stacks Image 169

Denne hjemmeside registrerer ingen data om dig, udover hvad du selv angiver via vores kontakt- og indmeldingsformularer. Læs mere om, hvordan SK-AAL behandler persondata: Persondatapolitik